.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجلس با افزایش قیمت بنزین در شرایط فعلی مخالف است
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که نمایندگان مجلس با افزایش قیمت بنزین با شرایط اقتصادی و فضای کنونی حاکم برجامعه مخالف است.

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف نژاد با بیان اینکه مجلس با افزایش قیمت بنزین با شرایط فعلی کشور مخالف است اظهار داشت: البته مجلس در هنگام تصویب لایحه بودجه سال ۹۸ نیز با افزایش قیمت بنزین مخالفت کرده است.

وی ادامه داد، هرچند دولت اختیاری دارد که می‌تواند و می دانسته که از این موقعیت استفاده کند و من هم شنیدم که دولت بررسی‌های خودش را انجام می‌دهد.

نرخ‌های اعلام درحد گمانه زنی است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرضیه‌هایی از سوی دولت در خصوص اعمال نرخ بنزین نیز مطرح شده است، گفت: اعمال ۶۰ لیتر بنزین برای هر خودرو با یک قیمت و از ۶۰۰ تا ۱۰۰ لیتر با یک قیمت دیگر و از ۱۰۰ لیتر به بالاتر با قیمت‌های دیگری محاسبه شود، در حد گمانه زنی‌ها دولت است.

یوسف نژاد افزود: آنچه قانون است و باید اجرا شود، همان مصوبه مجلس است که با وضع موجود با افزایش قیمت در شرایط کنونی مخالف است.

وی اضافه کرد، واقعاً هم صلاح نیست به خاطر شرایط اجتماعی و گرانی‌هایی که در برخی کالاها در کشور وجود دارد، حامل‌های انرژی نیز افزایش پیدا کند.

وی یادآور شد، حتی در سال‌های اخیر که دولت خواهان افزایش قیمت بنزین بوده، با مخالفت نمایندگان مجلس رأی نیاورده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.71 seconds.